Joburi noi în Calgary

Human Resources Generalist

Compania Imperial Oil este în căutarea unei persoane care să se ocupe de soluționarea aspectelor legate de departamentul de resurse umane. Compania are un personal de aproximativ 100 de persoane aflate în diferitele filiale ale firmei din Canada, și oferă suport profesional și consiliere pentru toate tipurile de probleme organizaționale. În cadrul acestui job veți avea posibilitatea de a lucra îndeaproape cu managerii diferitelor ramuri ale afacerii companiei.

Pe parcursul dezvoltarii carierei dumneavoastră în cadrul firmei Imperial Oil, veți avea posibilitatea de a experimenta o gamă largă de sarcini și proiecte de resurse umane, cu posibilitatea de transfer la diversele filiale ale companiei din Canada. Vedeți toate detaliile legate de acest job aici.

Program manager pentru compania Shaw Cablesystems

Shaw Cablesystems este o afacere de familie canadiană cu peste 14.000 de angajați în întreaga țară, oferind servicii pentru mai mult de 3 milioane de clienți privind serviciile de cablu TV, internet, telefon, servicii prin satelit direct-to-home, și de programare incluzând Global Television și alte 19 cele mai populare canale de specialitate din țară.

Pentru acest post este necesară experiență anterioară în domeniu, iar cunoașterea limbii franceze constituie un avantaj.

Account executive financial services

SAP este o companie cu desfacere globală pe piața produselor software, companie ce ajută firmele și diferitele organizații să își desfășoare munca cât mai bine. Postul de Executiv financiar are scopul de a identifica și de a vinde produsele și serviciile SAP clienților.

De asemenea, presupune prospectarea pieței organzațiilor mari, și o foarte buna relație de comunicare cu clienții. Acest post este unul full-time, unde este necesară experiența anterioară în domeniu. Puteți vedea aici toate sarcinile și avantajele jobului.

Assistant manager al departamentului Gucci

Departamentul Gucci dorește să angajeze o persoană care să  ajute managerul de department în atingerea obiectivului afacerii, în a sprijini zona de vânzări și activitățile legate de promovarea  produselor. Acesta trebuie să se asigure de buna funcționare a departamentului administrativ și de logistică.

De asemenea,  asistent managerul va ține locul managerului de department  în absența acestuia,  supervizând și coordonând activitățile privind cash-ul, depozitul și managenmentul general al departamentului. Vedeți aici detaliile complete ale jobului.

 

Parerea ta conteaza