Locuri de muncă în Calgary

Calgary este un oraş aflat în plină dezvoltare economică, în principal datorită industriei de exploatare a petrolului şi gazelor şi marilor companii care au ales această metropolă pentru sediile lor principale.

Este un oraş prosper, în care salariile sunt mari, iar rata şomajului este mică. Iată câteva locuri de muncă disponibile chiar acum în Calgary.

Manager echipă ingineri

TRS Staffing Solutions caută o persoană capabilă să coordoneze o echipă multidisciplinară de ingineri, specialişti şi consultanţi. Viitorul angajat va trebui să se întâlnească periodic cu fiecare membru al echipei, pentru a evalua angajaţii şi pentru a fi la curent cu nevoile lor, dar şi să întocmească rapoarte, grafice de performanţă planuri de execuţie, memorandumuri şi să îşi ofere expertiza în vederea eficientizării muncii.

Pentru a aplica la acest post, aveţi nevoie de diplomă de inginer, experienţă de minim 10 ani în industria gazelor naturale şi experienţă într-un proiect similar, în care să vă fi dovedit abilităţile de manager. Pentru detalii, accesaţi acest link.

Tehnician administraţie

Tot prin intermediul TRS Staffing Solutions se caută un tehnician administrativ care să pregătească documentaţia necesară derulării proiectelor firmei, să organizeze chitanţele şi fişierele electronice aferente proiectului, să actualizeze baza de date, să corecteze eventualele erori, să asiste consultanţii, inspectorii şi specialiştii implicaţi, să participe la conferinţele şi întâlnirile echipei.

Angajatorul preferă o persoană cu experinţă de minimum trei ani de lucru în cadrul unui birou, bune abilităţi de operare PC, cunoştinţe MS Office, SharePoint şi a programelor de time tracking. De asemenea, se caută o persoană cu abilităţi organizatorice, flexibilă, atentă la detalii, căreia îi place munca în echipă, orientată spre a sprijini clienţii şi capabilă să îndeplinească mai multe sarcini într-un timp cât mai scurt. Detalii aici.

Bonă

O familie domiciliată în Calgary doreşte să angajeze o femeie amabilă, iubitoare de copii, care să îngrijească cei doi copii ai familiei. Se caută persoane cu experienţă, capabile să poarte de grijă unui bebeluş şi unui copil mic în acelaşi timp. Programul este de cinci zile pe săptămână, de luni până vineri, fiind vorba despre un loc de muncă cu normă întreagă.

Salariul se poate negocia de la 15 la 22$ pe oră, iar angajarea se face prin intermediul unei agenţii de recrutare specializată în domeniul îngrijirii copiilor. Detalii aici.

Director vânzări

Staţiunea de ski Canadian Rockies caută o persoană competentă, pentru a îndeplini sarcinile specifice postului de director de vânzări. Viitorul angajat ar urma să raporteze direct vicepreşedintelui departamentului de Vânzări şi Marketing şi va coordona ehipa de agenţi de vânzări.

Responsabilităţile sale vor include: stabilirea şi atingerea targeturilor de vânzări, realizarea rapoartelor lunare şi anuale, întocmirea şi implementarea strategiei de vânzări, aprobarea contractelor încheiate de agenţi, participarea la târguri şi evenimente specifice, întocmirea bazelor de date cu potenţiali clienţi şi programarea întâlnirilor cu aceştia.

Pentru acest post se caută un bun manager, capabil să coordoneze şi să îndrume o echipă, cu minim 5 ani de experinţă în domeniul vânzărilor, cunoştinţe de operare PC. Aflaţi mai multe despre această ofertă aici.

Parerea ta conteaza