Costuri emigrare canada
Atenţie ! Procedurile pentru emigrare implică anumite costuri. Unele din aceste costuri sunt nerambursabile, odata procesul pornit.
Asiguraţi-vă că veţi fi capabili să achitaţi costurile implicate în proces.
Cost servicii o persoană | 1880 eur* |
Cost servicii o familie | 2700 eur* |
COSTURI CE INTERVIN ÎN PROCESUL DE EMIGRARE
Pentru întocmirea dosarului de emigrare veți avea costuri cu:
obținerea actelor, traducerea actelor în engleză sau franceză, legalizările, completarea formularelor, întocmirea argumentației, crearea contului și completarea profilului dvs pentru emigrare. Funcție de situația dvs și de programul de emigrare ales, este posibil să aveți de plată la această etapă costul testului de engleză și/sau de franceză și costul procedurilor pentru echivalarea studiilor dvs conform sistemului canadian.
Dosarul trebuie înregistrat la autoritățile canadiene de imigrație. Veți avea de plată costul înregistrării.
Autoritățile de imigrație încasează taxe pentru examinarea dosarului și tratarea cererii. Când trimiteți dosarul, acesta trebuie să conțină dovada că ați făcut plata sau că ați autorizat încasarea taxei.
Autoritățile vor solicita să li se trimită actele ce probează competențele dvs. Va trebui să suportați costul expediției.
În caz că autoritățile vor solicita acte suplimentare pe parcursul tratării cererii, veți avea de achitat costul procurării, traducerii, legalizării și expedierii actelor.
Dacă sunteți convocat la un interviu cu un agent al autorităților de imigrație, veți avea costuri cu: deplasarea la locul interviului (de obicei, candidații din România susțin interviurile în București sau la Chișinău; candidații din Rep. Moldova susțin interviurile în Chișinău). Pregătirea dosarului pentru interviu presupune costuri similare cu cele pentru întocmirea dosarului inițial.
Veți avea de achitat costul examinării medicale, către medicul care va face vizita medicală, costul analizelor și a radiografiei pulmonare. Va trebui să achitați și costul expedierii rezultatelor. Dacă vi se vor cere examene suplimentare, veți fi responsabil de plata acestora.
Înainte ca autoritățile să vă emită viza de emigrare va trebui să achitați autoritățilorde imigrație taxa pentru dreptul de rezidență în Canada.
În caz că cererea dvs de emigrare se adresează unui program administrat de o provincie sau un teritoriu al Canadei, veți avea de achitat taxa încasată pentru tratarea cererilor de emigrare de acea provincie sau teritoriu.
După ce obțineți viza de emigrare veți avea costuri cu mutarea în Canada: costul biletelor de avion și costul integrării în Canada. În caz că veți dori să trimiteți obiecte personale (mobilier, echipamente, etc) printr-o formă de expediție (ex.container, colet, etc) va trebui să suportați costurile trimiterii.
Costul serviciilor depinde de traseul individual al cererii fiecarui candidat: Programul de emigrare pe care se înregistrează cererea, dacă dosarul trimis inițial autorităților este complet ori vor fi nevoie ulterior de acte suplimentare, dacă respectivul candidat e convocat la interviu cu un agent de imigrație.
Modificarile aduse de autoritati in procedurile de înscriere, înregistrare, tratare a cererilor de emigrare care implica acțiuni suplimentare, vor fi tarifate suplimentar conform tarifelor ce vor fi stabilite pentru fiecare din procedurile necesare.
*Costul pt inițierea procesului, examinarea actelor, determinarea programului și înregistrarea cererii de emigrare la autorități în Programul Express Entry. Onorariul pentru asistenta si reprezentanta se calculeaza functie de volumul de lucru si complexitatea cazului.
Consultații = 150 eur+tva.
Vă atragem atenția că serviciile prestate pe teritoriul UE sunt supuse taxei pe valoare adăugată.
NU ADUNAȚI SUMELE DIN TABEL. TABELUL PREZINTA COSTURILE PENTRU TOATE PROGRAMELE DE EMIGRARE DISPONIBILE. DVS VĂ VEȚI ÎNREGISTRA DOAR ÎN UNUL DIN PROGRAME.
SERVICII EMIGRARE* | TARIF IN EURO EXCLUSIV TVA | |
1 PERS | FAMILIE | |
Inițierea procesului de emigrare | ||
Instructiuni initiere proces emigrare | 30 | 50 |
Determinarea actelor necesare ca probe pentru cererea emigrare | 300 | 500 |
Asistență pentru pregătirea actelor | 200 | 200 |
Determinarea programului | ||
Examinarea actelor pt conformitate cu regulamentele de imigrație | 150 | 200 |
Evaluarea candidaturii: calcul punctaj în grila de selecție | 100 | 150 |
Stabilire program si consiliere | 350 | 500 |
Înregistrarea candidaturii în programul Express Entry | ||
Înregistrarea în banca de candidați Express Entry Pool | 750 | 1.100 |
Înregistrarea candidaturii în programul Quebec, servicii | ||
Creare și Completare cont Arrima | 350 | 550 |
Înregistrarea cererii selecționate | 550 | 850 |
Înregistrarea candidaturii în programele de emigrare administrate de provincii PNP | ||
Creare si completare cont program PNP | 350 | 550 |
Înregistrarea cererii selecționate | 550 | 850 |
Întocmirea dosarului de emigrare program Federal Skilled Worker, Provincial Nominee sau program provincia Quebec | ||
Traducerea actelor din română în engleză sau franceză și legalizarea traducerilor | 250 | 350 |
Completarea formularelor | 300 | 500 |
Verificarea documentelor | 300 | 500 |
Întocmirea dosarului digital | 250 | 350 |
Expediția actelor către Canada | 85 | |
Reprezentanță și asistență pe parcursul tratării cererii de emigrare Consiliere |
85/ora sau tarif pe lucrare | |
Întocmirea planului de integrare socio-profesională în Canada | ||
Integrarea în muncă = oferte concrete de angajare, informații despre piața muncii în domeniul dvs de pregătire, salarizare. Integrarea în comunitate = îndrumări pas-cu-pas de la plecarea din România până la integrarea completă, oferte de locuință, instrucțiuni pentru obținerea actelor și înregistrarea la autoritățile canadiene, înscrierea la cursuri de limbă, înscrierea copiilor în școală |
450 | 750 |
Includere/ Excludere membru de familie pe parcursul tratării cererii | Minor – 300 | Major – 500 |
*Serviciile de asistență și reprezentare juridică prestate de avocat autorizat